Direktlänk till inlägg 6 februari 2014

2014-02-06

Av Linda Wenngren - 6 februari 2014 22:52

Var ett tag sen jag bloggade ! Så nu tänkte jag att det är dax att börja igen . Rensa tankar och funderingar , få ut det man tycker och tänker. Mitt liv hat varit och är väldigt turbulent just nu. Händer mycket saker på kort tid. Men jag har klarat allt och ser det bara som att det gjort mig starkare. Hade inte tänkt gjort ett mega inlägg nu utan bara skriva ett lite kortare . Just nu är jag sjuk .. Torsdags förra veckan fick jag åka ambulans in till akuten då jag fick en sjuklig huvudvärk och det "brann" i tinningen på mig. Väl på akuten fick jag göra en hjärnröntgen och ett ryggmärgsprov . Vilket var det värsta jag gjort i hela mitt liv. Smärtan var outhärdlig! 


Läkarna varnade mig för att efter ett ryggmärgsprov kan man få väldigt ont i huvudet pga att det fattas vätska runt om hjärnan ... Vilket jag fick ! Så nu 1 v senare ligger jag fortfarande med en grym huvudvärk , ett illamående från helvetet och allmänt jävla dålig .. Försökte söka hjälp på akuten Igår igen. Satt i väntrummet i 9 timmar innan jag fick träffa en läkare. En läkare som knappt kunde svenska och yra i en massa konstiga saker ! Börja prata om hur en nyfödds bebis huvud trycks ihop vid födseln ?! Vad har de med mitt huvud att göra ... Jag är 26 år gammal .. hon vela att jag skulle läggas in för observation och att dagen efter en special läkare för huvudvärk skulle undersöka mig. kom upp på avdelningen ava får komma in till ett rum där det ligger en tant närmare 90 år gammal och är döende ... Klarade inte ens tanken på det så jag rymde faktidkt ifrån sjukhuset .. Seriöst !! Snäll läkare som tänkte ens tanken på att lägga mig i rummet med den stackars döingen .. Så jag får väl helt enkelt hoppas detta går över snart och att jag kan bli människa igen!! Gävle sjukhus är värre än en cykelverkstad ... Hatar Gävle sjukhus och allt som har med det att göra !! ...


idaaf g sover jag och Tinsra hemma hos mamma / mormoR. Måste ha lite lugn och ro med mitt stackars huvud 😔 och hemma med 3 bildningar till barn gor inte det så bra .. Har härdat ut i 6 dagar hemma. Men hur lätt är det för 3 barn att förstå min huvudvärk och tänka på ljudvolymen ?! Inte lätt alls 💞 så för deras skull så är det åxå bättre att jag inte är hemma. Och Tindra säger inte nej till att vara hos mormor 😊. Engla sov hör själv med mornor förra helgen så var Tindras tur nu att sova här så hon fick stanna med mig . Och tack snälla Micke för att jag får vara hemifrån .....


nej ej nu ska jag lägga ifrån mig telefonen , kika lite tv sen sova ! nighty Night alla vackra själar 💞 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Wenngren - 19 mars 2014 01:32


Varit väldigt dålig att upd bloggen nu på dom senaste veckorna !! Men det har haft sina anledningar .. Sjukdom .. Rust .. Sjuka barn .. Ingen lust att blogga .. Men ska försöka bli bättre på de :) Imorgon (idag) den 19e mars är det min älskade ...

Av Linda Wenngren - 10 mars 2014 09:50

Linus svenning går för fullt i högtalarna här hemma ! Nu ska jag ta tag och vika den ny tvättade tvätten och slänga in mer i tummlaren .. Sedan ställa mig och diska ! Sen flytta in Englas rum igen när golvläggaren är klar där inne på eftermiddagen , ...

Av Linda Wenngren - 10 mars 2014 00:44


Mina tankar är fortfarande hos dig Kasper

Av Linda Wenngren - 8 mars 2014 10:28

Det har varit ett par jobiga dagar nu ... Vår älskade hund Kasper fick nämligen somna in nu i onsdags den 5/3 . Saknar han så och är så tomt :,( detta är det värsta med att ha djur att dom en dag måste få somna in :( .... Vila i frid älskade Kasper ,...

Av Linda Wenngren - 4 mars 2014 08:38


Tisdag !!! Och rusten står still ... Mattläggaren ringde igår kväll och sa att han inte kunde komma idag för att han var sjuk ... Precis när jag hade burit ut hela tindras rum i hallen och badrummet är överfullt av hennes grejer .... Blev lite less !...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards