Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Linda Wenngren - 10 februari 2014 22:51

Dålig på att uppdatera bloggen om dagarna har jag märkt ;) . Men idag har det varit full rulle !! Handlat , åt och tittat på ett hus som är tillbuthyres . Vilket jag gillade , det ör fortfarande inom hoforshus som jag bor nu . Dock haratar jag denna lägenhet och denna fick jg ju ta i panik för att ha ett hem lixom .. Så här är inget alternativ att stanna ! Trotts heltiden jag ska få nu så känns det iaf inte bra ... Inte ens lite ... Från ett parhus , med både fram och baksida massvis av blommor , utemöbler , paviljong mm till detta skitna jävla höghus på 3e våningen ... Är så fruktansvärt instängt så det finns inte .. Har ångest inför sommaren !! Där jag brukar kunna ha ytterdörren öppen , barnen springa in och ut , sitta på min tomt och se barnen leka på gatan ... Men med detta hemska boende är det bara numera en dröm ... Så så fort första bästa chans och möjlighet kommer så flyttar jag !

En målare kom och ringde på idag och sa att imorgon bitti kl 07.00 kommer han och ska måla och tapetsera hallen ! Så idag har jag fått burit in hallen i Englas rum .. Och köket i mitt sovrum . Hoppas verkligen han blir klar med allt imorgon så man kan ställa allt på plats igen då ! Hatar att ha det så Hö stökigt och rörigt ... Men så himla skönt ända att få rust .. Med både väggar , golv och skåpluckor mm i köket . Denna lgh har inte rustas på de närmsta 15 åren .. Men som sagt jag var ju tvungen att ta den så bara vita ihop! Sitter på hemsidan 24/7 och bara väntar det ska komma ut något nytt ! Skulle vara så himla skönt .. Och mitt mående skulle bli 5 ggr bättre ! Men en vacker dag ska väl även jag ha tur ??

Imorgon 08.30 har jag ett möte jag ska på ! Äntligen har jag tagit tag i den saken åxå ... Efter 8 månader av pina och ett förjävligt mående så ska förhoppningsvis det bli bra nu. Och ingen blir gladare än jag om det blir så.

Lite drygt att bara kunna vara hemma medans målaren är här och ska rusta imorgon .. Men min familj jobbar .. Och ränna ute är inget alternativ då saga börjar bli så himla förkyld :,( .. Näsan bara rinner på henne , hoppas inte febern kommer bara . Låt henne slippa en redig förkylning nu och vara frisk !! Livrädd denna årstid ... Just nu går influensan , rota-virus , rs-virus , magsjuka , vinterkräksjukan ... Ja behöver jag nämna mina fasor inför allt detta ?! Både rs-viruset och rota-viruset gjorde saga så nå sjukt jävla dålig och jg vill aldrig aldrig vara med om det igen !! Och astman denna årstid är ju helt upp och ner ... Fy tusan om ungen bara kunde vaa frisk !! Så affärer och annat är absolut inget alternativ för oss imorgon .. Och katterna vettetusan vart jag ska göra av .. Dom får helt enkelt vara instängd i Tindras rum hela dagen imorgon så dom inte är i vägen och får en massa målarfärg på sig ... Så morgondagen kommer nog bli mer eller minsta en pina för oss alla imorgon !! Engla slutar kl 13 i skolan och tindra slutar kl 14 så han lär ju knappast vara klar med allt tills dess :/ .... Så roa 3 barn och ha 2 katter instängda hela dagen kommer ju bli kul ?!

Käkade lite digestivekex med ost nu ikväll ! Och kikade på Morgan och Ola-Conny ... Haha herre min Gud !!! Så bortgjord människa så det finns inte . Pinsam att kolla på han ju ! :)


Nu ska jag kika på en film en komedi. First time heter den ! Hoppas på att den är bra och sen sova ! :)

Av Linda Wenngren - 10 februari 2014 01:45

Finns det nå värre än sömnlösa nätter ?! Och katter som lever apa på nätterna ?! .... Blir nog seriola galen snart ... Ingen sömn , en praktik och 3 barn att sköta på de .. Just nu känns det som att det inte kan bli värre !

Tittade iaf på en sjukt rolig film ikväll !
We're the millers ! Den rekommenderas starkt ! :) super rolig komedi ! Tittade även på , hur många kramar finns det i världen . Men måste ju säga att 1an , hur många lingon finns det i världen är mycket bättre. Men så brukar det ju vara , 1an är oftast bäst ;).

Nu hoppas jag alla tankar , funderingar och (tänk om jag inte hade gjort så) försvinner ifrån mitt huvud och låter mig få sömn !! Och att kattj*vlarna håller fan på sig och slutar riva hela huset...

Bjussar på lite bilder i brist på annat :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards