Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Linda Wenngren - 12 februari 2014 21:54

Haft ett lindrigt nervsammanbrott här idag ... Blir galen av att komma hem och se hur den jäääääävla målaren lämnat det här ... Han vet att det är 3 småbarn som lever i denna lägenhet . Han vet att saga har astma och att vi berättat att hon inte tål målarfärgslukt och slipdam ... När vi kom hem från mamma nu ikväll så låg det vävbitar äver hela golvet .... Slipdam överallt ... Och verktyg överallt !? Får han verkligen lämna det så här ?! Ska det behöva vara meningen att JAG ska städa efter han för att han inte gör det själv ?! Tycker detta bara börjar bli idiotiskt !! Blir så jävla trött .. Imorgon ska jag ringa hoforshus och säga att antingen får dom se till att börja planera detta bättre !! Eller så får dom peja för en hotelvistelse inkl frukost lunch och middag !! För som idioten gör här nu kan vi inte bo uppi. . Sjukligt less ...

Ska koka lite tv nu och skriver mer om dagen sen .... :)

Av Linda Wenngren - 12 februari 2014 09:31

Blir seriöst galen på detta .. Går ju faen inte att öva uppe i en rust !! Får stå under svart plast för att göra frukost till barnen ... För att skölja av tallrikar ... För att göra kaffe ja , ja allt !! Blir galen !! Slipdam överallt som han inte ens tar upp ... Han sopar med MIN sop så den är skitigare än någonsin .. Min tanke var ju att kunna använda mina egna grejer att städa med när allt är klart .. Plus att JAG får skuraallt jävla slipdam med min mopp !!! Den blir ju allt annat än fräsch !! Och kattstackrana får vara instängda i Tindras rum , hela dagen igår med ... Dom var ju helt galna och fulla av energi igår kväll när jag kunde släppa ut dom ... Ja som sagt , kommer bli galen innan detta är klart !!!! Är miljoner moment kvar innan de är klart ... Fy tusan alltså !!!!!! Jag som hatar röra och oreda ..... Nu lär jag ställa mig och rensa ur ett helt stort skåp där jag har miljoner grejer i som ska ut för att göra plats åt diskmaskinen ....

Ja bara dax att fortsätta ...... :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards