Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

Borlänge !

Av Linda Wenngren - 22 februari 2014 20:30

Ja dagen idag har spenderats i Borlänge :) och vi har nig gjort dom flesta affärerna där ;p vi var in på dollar , lager 70 , Jula , Clas Ohlsson , o&b , kupolen mm mm . Hittade iaf 3 st presenter till S 2-års dag :). Och hittade världens bästa cristall kattsand på REA på ÖB så passade på att köpa på mig ! Endast 44 kr och den kostar i vanliga fall 95 kr så 2 för priset av en typ hur bra är inte de ? :-D . Dom fick även massa godis och nya leksaker kisdekattarna <3 längtar bara tills dom kommer hem nu !!

E & T hittade åxå massa saker dom köpte , hår accessoarer , dagbok , pännor, scarfar mm :) helt slut nu efter att ha gått hela dagen ;) men det var kul att komma ut och göra något efter denna sjukstuga här i över 1 v ! Vi började iaf med att äta på Max , ovh därinne så stog det en Tiger och delade ut en godispåse och ballong till alla barn så då blev dom alla 3 glada !

Nu ska jag kika på tv sen om en stund tvinga iväg M till rondellen oh köpa kebab ;) . Hörs hej !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Wenngren - 19 mars 2014 01:32


Varit väldigt dålig att upd bloggen nu på dom senaste veckorna !! Men det har haft sina anledningar .. Sjukdom .. Rust .. Sjuka barn .. Ingen lust att blogga .. Men ska försöka bli bättre på de :) Imorgon (idag) den 19e mars är det min älskade ...

Av Linda Wenngren - 10 mars 2014 09:50

Linus svenning går för fullt i högtalarna här hemma ! Nu ska jag ta tag och vika den ny tvättade tvätten och slänga in mer i tummlaren .. Sedan ställa mig och diska ! Sen flytta in Englas rum igen när golvläggaren är klar där inne på eftermiddagen , ...

Av Linda Wenngren - 10 mars 2014 00:44


Mina tankar är fortfarande hos dig Kasper

Av Linda Wenngren - 8 mars 2014 10:28

Det har varit ett par jobiga dagar nu ... Vår älskade hund Kasper fick nämligen somna in nu i onsdags den 5/3 . Saknar han så och är så tomt :,( detta är det värsta med att ha djur att dom en dag måste få somna in :( .... Vila i frid älskade Kasper ,...

Av Linda Wenngren - 4 mars 2014 08:38


Tisdag !!! Och rusten står still ... Mattläggaren ringde igår kväll och sa att han inte kunde komma idag för att han var sjuk ... Precis när jag hade burit ut hela tindras rum i hallen och badrummet är överfullt av hennes grejer .... Blev lite less !...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards