Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Linda Wenngren - 15 februari 2014 19:35

Dom stora tjejerna ligger i sitt rum med lördagsmys <3. Och saga sitter och tittar på den lilla sjöljungfrun och äter glass för tillfället . Ska snart stoppa in henne i en dusch . Blir lite senare kväller än 19 som vanligt idag . Hon däckade nämligen vid 14 tiden när hon satt och inhalerade och sov till efter 16 :/ ... Men hon är såååå förkyld så hon behövde verkligen den sömnen <3 . Så ingen idé att lägga henne vid 19 idag precis !

Efter kidzen somnat så ska jag bara ligga i soffan och glo på tv .. Börjar få en grym huvudvärk trots Treo :( ... Hoppas den försvinner snart !! Var ner på affären tidigare och köpte massa götta så ska fläska i mig de ikväll !! Köpte hallon , tänkte slänga ihop en god hallon paj åxå :) och självklart vaniljsås till :). Ne nu ska jag ta in den lilla damen i duschen <3

Av Linda Wenngren - 15 februari 2014 13:43

Humöret är ju inte på topp idag kan jag lova !!! Är så jävla sur ... Trodde det kunde få bli en dag där jag inte behövde göra något , Meen sååå fel jag hade !! Jag får gå och städa och plocka överallt heela tiden .. Och Englas rum var ju ingen lek precis ... Tydligen hade hon gått och hämtat en sax och suttit och klippt miljoner papper så det låg i miniatyr bitar under hela hennes säng ... Under tv bänken , under leksakhyllan och inte bara papper .. Det var leksaker och Gud och hans moster vet vad !!! Tig mig 1 timme !!!!!! Att städa hennes rum ... Men nu är det dammat och damsugit iaf ... Känns som att det bara är att fortsätta i resten utav lgh ! .... Och det har blivit vääääldigt mycket tvättande av allt så har miljoner tvätt att vika ... Och det roligaste av allt är ju att målar jäveln har täckt för alla jävla garderober med plast och tejp ute i hallen så jag får ju inte in något i skåpen .... Får vika det och lägga det i högar var för sig inne i mitt sovrum .... Lägger in mig frivilligt på psyke snart ......

Av Linda Wenngren - 15 februari 2014 11:16

Fick / fast TOG en behövlig sovmorgon !! Gud så skönt ... Huvudet är helt borta idag ... Nyss dragit i mig 2 st Treo och hoppas på att de hjälper !! Gårdagens dag med inget sovande och sanerande av hela huset har satt sina spår idag .. Allt kommer ju efter !! Idag böir det bara en lugn och skön dag !! Har varken ork eller energi till något annat ! Engla har iaf inte kräkts något mer !! Så nu är det väl slut med den saken hoppas jag ! Över 30 timmar sen hon gjorde det sist så snart är hon även förklarad smittfri !! Och tack gode Gud har ingen annan heller börjat .

Nu ska jag försöka få i mig en kopp kaffe hade jag tänkt , det kanske hjälper huvudet med om jag har tur ..

Av Linda Wenngren - 15 februari 2014 00:24

Lagt mig brevid världens sötaste bebis ~ <3 ska bli underbart skönt att sova !! Och Engla mår bättre , nu är hon typ rastlös efter att ha legat hela dagen !! Inte skit bra mitt i natten kanske men ett väldigt gott tecken på att hon börjar bli frisk <3. Älskade ungar !! Vilken tur att ni finns i mitt liv utan er vore allt världelöst !!!! <3 <3 <3 bästa flickorna som finns och jah är så stolt över er !

Och eftersom vår alla hjärtansdag tog en drastisk vändning så fick vi helt enkelt skicka mms på våra alla hjärtansdags saker till mormor och lillasyster ! <3 men det gick lika bra det och går allt som det ska och inga mer kräkor ifrån någon här hemma så kan vi åka till mormor/mamma på söndag och ge det till dom :) nej nu ropar John blund på mig !!
Nighty Night !

Lägger med en bild som Engla skickade till mig på kik :) jäkla gull unge !! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards