Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

Fy bubblan ...

Av Linda Wenngren - 22 februari 2014 01:44

Har nog aldrig kännt mig så konstig :( ... Känns som jag har världens tyngsta sten i magen .. Mår illa och känner mig allmänt halvdöd ... Och ont gör det i magen så nå fruktansvärt !! :( just för. Tillfället känns det som om det är min tur att åka på denna jävla magsjuka ,.. Och skulle jag göra de så döööör jag !! Orkar inte med en till sväng ! .... Räcker med 3 barn på mindre än en vecka .. Krafterna är slut och batterierna har inte laddats ännu ...

Hoppas verkligen att det inte blir något av mitt mående nu .. Önska jag bara kunde somna och sedan vakna och det är borta ! Min värsta skräck med detta är att vakna och behöva kräkas !! Det är det värsta som finns !! Helt yrvaken och stå där och hulka ... Nej tack , snälla gode du där uppe !! Låt mig somna nu och vakna imorgon bitti utan detta mående ....

E & T skulle sova hos sina kompisar idag , men det slutade med att E kom hem . Så blev bara Tindra som vart kvar där . Helt makalöst !! Trodde det skulle vara tvärtom !! T som är värsta mamma grisen ... Men inland blir man chockad ;)


Nej fy bubblan !! Nu fick jag halsbränna åxå , Lovely !! ..... Måste försöka somna nu ... Kl är alldeles för mycket och vill inte känna av detta 1 sekund till ... Nighty Night !

PS om ni inte hör från mig mera nu så vet ni vad som hände ... Jag åkte på magsjuka och kräktes till jag dog ...

( kan verkligen inte kräkas !!! Får sån panik så det finns inte! )

Slänger med ett kort jag fick av mun kompis , som Ozzy och Bella är hos. Saknar dom faktiskt , konstigt nog VÄLDIGT mycket !! Trodde dessa nätter utan att två katter river hela huset skulle vara väldigt skönt att slippa i 3 v ... Men inte ens de överväger ! Må dessa 3 v gå fort nu ...


BTW , jag vann på en triss idag !!!
Plötsligt händer det !!!! ......

 
 
Liz

Liz

22 februari 2014 11:11

vilka söta katter! :)

http://lizettes.se

Linda Wenngren

22 februari 2014 11:16

Tack :) ja dom är super söta :) det är syskon . Ozzy & Bella :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Wenngren - 19 mars 2014 01:32


Varit väldigt dålig att upd bloggen nu på dom senaste veckorna !! Men det har haft sina anledningar .. Sjukdom .. Rust .. Sjuka barn .. Ingen lust att blogga .. Men ska försöka bli bättre på de :) Imorgon (idag) den 19e mars är det min älskade ...

Av Linda Wenngren - 10 mars 2014 09:50

Linus svenning går för fullt i högtalarna här hemma ! Nu ska jag ta tag och vika den ny tvättade tvätten och slänga in mer i tummlaren .. Sedan ställa mig och diska ! Sen flytta in Englas rum igen när golvläggaren är klar där inne på eftermiddagen , ...

Av Linda Wenngren - 10 mars 2014 00:44


Mina tankar är fortfarande hos dig Kasper

Av Linda Wenngren - 8 mars 2014 10:28

Det har varit ett par jobiga dagar nu ... Vår älskade hund Kasper fick nämligen somna in nu i onsdags den 5/3 . Saknar han så och är så tomt :,( detta är det värsta med att ha djur att dom en dag måste få somna in :( .... Vila i frid älskade Kasper ,...

Av Linda Wenngren - 4 mars 2014 08:38


Tisdag !!! Och rusten står still ... Mattläggaren ringde igår kväll och sa att han inte kunde komma idag för att han var sjuk ... Precis när jag hade burit ut hela tindras rum i hallen och badrummet är överfullt av hennes grejer .... Blev lite less !...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards