Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Linda Wenngren - 21 februari 2014 10:56

Gårdagen bestod av en dag i Valbo på köpis med ena min Lärare Lena , världens bästa Lena !! Hon är så himla go och underbar !! Önska denna kockutbildning var längre !! Efter mars kommer jag ju inte träffa Lena mer :( men hon da att även fast denna kockutbildning slutar nu i mars så visste jag hennes telefon nr och jag fick ringa precis när jag vela <3 och hon träffades mer än gärna på en fika ! Det är min Lena det :)

Köpte playdoo lera till saga igår , och det var väldigt populärt !! :) hon älskar att lera och hon lagar mat av den :) så man vet ju vad man ska köpa mer av till hennes 2års dag ;-D . Hustru sitter alla 3 runt vardagsrumsbordet och lerar <3

Dagen idag blir nog väldigt lugn .. Sånt jäkla skit väder !!!!! :( snöar satan , det var sånt vackert vårväder i 3 dagar med massa solsken , pluss grader och fågelkvitter ! Nu är backen krit vid av snö och det bara fortsätter ... Så tråkigt !!! Man hann ju få massa underbara vårkänslor ju !!!

Men ner på affären ska jag åka och handla lite mat , frukost och fredagsmys iaf <3 nu ska jag ta och börja plocka lite här så det händer något ! Men vi hörs säkert senare :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards