Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Linda Wenngren - 17 februari 2014 11:23

Haha det sär var lite pinsamt .... ;) ringde på dörren i morse och jag öppnar i min rosa blommiga morgonrock , håret står åt alla håll och jag ser allmänt mongo ut .. Där står 2 st snygga killar och säger : målaren skickade hit oss och sa att vi skulle ta bort lister i köket samt alla gamla gångjärn från luckorna . Gissa om jag skämdes ?! Ja bara , okey men vi har magsjuka här hemma . Så blev det en helt annan vändning och dom vela inte längre komma in utan dom skulle komma tillbaka av mitten på veckan ;) haha .

Har sagt till målaren att vi fortfarande är magsjuk (fast det är vi inte) men orkar inte ha han här just nu .. För saga är inte bra i förkylningen än och jah vill inte vara ute och flängaed henne .. Vi kan ju inte vara hemma så länge han ska måla .. Men lär ju ta hit han igen på onsdag eller nå !! Så det får bli klart någon gång åxå ! För så här är det banne mig inte roligt att bo :/ ... Nej nu ska jah ta tag i lite tvätt och disk så vi kan gå ut i det vackra vår vädret idag :-D blirsålt bara på så bra humör när solen skiner !! Äntligen , det har vi väntat på :) . Hörs !

Av Linda Wenngren - 17 februari 2014 01:33

Orkar inte just skriva något ! Fanns inte ett skit att se på tvn ikväll ! Så kollade film ist. Och det var den sjukaste / roligaste / knäppaste film jag sett :p Rihanna , Seth Morgan mm mm var med. This is the end heter den ! Helt klart sevärd , men samtidigt som den år rolig är den jäkla sjuk åxå :p

Ja imorgon är det måndag igen ! Och tack gode Gud att dagarna går fort framåt ... Engla blir hemma från skolan av flera anledningar ... Dels , hon har inte börjat ätit riktigt ännu , vi vill absolut inte ha hem någon mera magsjuka nu ... Vet inte hur jag ska göra med tindra och dagis på tisdag ... Går det i skolorna lär det ju garanterat gå på dagis med .. Lär ringa oh höra med dagis imorgon om dom haft / har magsjuka där nu .. Håller mig så långt borta det är möjligt när det gäller den skiten ...

Nej fy bubblan .. Nu är kl så där himla mkt igen .. Blir galen om jag inte somnar snart .. Hörs !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards