Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Linda Wenngren - 16 februari 2014 19:48

Inte blivit mycket bloggande idag inte !! Hade skrivit ett inlägg imorse men helt plötsligt bara försvann de oh hade inte tid lr ork till att skriva det igen ... Dagen har varor skapligt lugn .. Min förkylning håller på tar dö på mig :( ont i öra och hals , snorar och nyser hela tiden :( .. Känns som jag har 90 graders feber !! Hoppas den är bättre imorgon annars får jag spjunk.... Har iaf dammat och damsugit och tvättat idag ! Oh diska då som alltid ! Bara lääääängtar till denna jäkla rust är klar så man kan sätta in en diskmaskin !!! Som jag saknar min diskmaskin ... (!!!!)

Bestämde mig idag för att hitta någon fodervärd åt Ozzy & Bella medans rusten pågår ! Så dom slipper vara instängda i ett rum hela dagar från morgon till kväll !! Tycker så synd om dom , och helt själva får dom vara :(. Är en massa som hört av sig .. Självklart har jag ringt och haft korsförhör ;) med dom . Lämnar dom inte till vem som helst precis ! Utan jag måste veta att dom har det bra <3 . Och jag kommer även vara noga med att skriva ett kontrakt där det står att Jon som ska ha dom kommer att vara fodervärd , deras chipnr och att det gäller i 3 v framåt och att jag hämtar dom när rusten är klar . För det är mina bebisar och allt ska bli rätt och jag vill inte bara med om nå tjafs sen när jg ska hämta dom .

Har iaf hittat en tjej och hon verkar vara jätte trevlig och gullig . Inga problem alls på någon front med henne. Så jag hoppas verkligen att det går bra <3 vill inte vara utan dom men det är för deras skull jag gör detta <3 .

I eftermiddags klädde jag på barnen och tog 2 katter och gick ut !! Vi alla behövde oss en massa frisk luft efter att varit inne i flera dagar .. Och kl 02 i natt var det mer än 48 timmar sen Englas senaste kräka vilket betyder att hon är smittfri. Vi lekte en massa i lekparken , och Ozzy var utan koppel för första gången idag :p hade bara sele på sig . Han vågar jag släppa för han kommer när man ropar och är inte skygg , Bella däremot skulle jag aldrig våga släppa lös .. Dör hon är rädd för allt och tappar öronen totalt ute ;).

Nå ja .. Nu ska jag ta min himla förkylning och slänga mig i soffan och kika på tv ... Ingen ork till något .. Hörs !

Av Linda Wenngren - 16 februari 2014 02:28

Kan verkligen inte somna :( ... Men kom inte i säng fören strax efter 01 heller .. Men det var det värt , haft en behövlig pratstund i telefonen med E <3. Nog för att jag är stark nog att hjälpa dom jag älskar mest , men ibland behöver även den starka få prata av sig och bara spy yr sig en stund .. Finns som sagt inget jag inte skulle göra för dig B !! Kommer kämpa , i motvind , medvind , i uppförsbackar , nedförsbackar över berg och dal för dig tills jag fått dig att nå dit du förtjänar att vara <3 det kommer även få mig upp , och ju närmre vi kommer ju mer kommer jag kunna hjälpa dig för ju mer styrka och ork kommer jag få ! Tillsammans kommer vi komma så jävla långt tro mig ! <3

Har enbart legat i soffan nu ikväll och kikat tv , huvudvärken har legat och molnt i huvudet sen sena eftermiddagen .. Känner just nu att det börjar bli värre .. Så hög tid att sova nu !! Eftersom det inte blev något spec alla hjärtansdags firande igår så fick det bli en söt liten bakelse idag ist <3. Nighty Night !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards