Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Linda Wenngren - 19 mars 2014 01:32

Varit väldigt dålig att upd bloggen nu på dom senaste veckorna !! Men det har haft sina anledningar .. Sjukdom .. Rust .. Sjuka barn .. Ingen lust att blogga ..

Men ska försöka bli bättre på de :)
Imorgon (idag) den 19e mars är det min älskade lilla prinsessas 2 års dag ! För 2 år sedan fick jag världens bästa födelsedags present och det var du Saga Carina Linnea Wenngren <3 jag hoppas du får en underbar födelsedag imorgon trotts att du är sjuk och har det väldigt jobbigt nu :,( hipp hipp hurra för min underbara saga idag !! <3



Hon har nämligen haft över 40 graders feber nu i flera dagar :,( var till familjeläkarjouren i Sandviken i lördags , där var crp på 24 hon var röd i halsen och vi blev hemskickade med anvisningarna att hon blev tvungen att dricka mycket mera då hon låg på gränsen till uttorkad ...

Senast idag var jag på akuten i Gävle med henne ... Hon har beläggningar , är super röd och väldigt uppsvullen i halsen .. Ingen halsfluss så alltså ett virus .. Som inte går att göra något åt .. Så bara vänta ut skiten !! Jon har inte velat ätit på flera dagar och hag får lirka och trixa för att få henne att dricka .. :( hon bara gnäller gråter och säger aj :( mitt mamma hjärta gör såå jävla ont !!! Det ända jag kan göra är att lindra symptomen genom att ge alvedon , vilket inte ens hjälpt lite .. Ipren får hon inte ta pga astman :,( hoppas verkligen hon slipper detta väldigt snart :( så fruktansvärt synd om henne ! Och till råga på allt ska hon behöva fira sin 2 års dag med detta mående :( nej fy farao ditt äckliga virus försvinn från min dotter och gör det förbannat fort !!!!!!!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards