Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Linda Wenngren - 10 mars 2014 09:50

Linus svenning går för fullt i högtalarna här hemma ! Nu ska jag ta tag och vika den ny tvättade tvätten och slänga in mer i tummlaren .. Sedan ställa mig och diska ! Sen flytta in Englas rum igen när golvläggaren är klar där inne på eftermiddagen , och sen flytta ut mitt sovrum ... Så har lite att göra idag :) hörs kanske senare :)

Av Linda Wenngren - 10 mars 2014 00:44

Mina tankar är fortfarande hos dig Kasper <3 jag hoppas du har det bra där uppe i hund himmelen .. Att du har en stor varm öppen spis att ligga framför , massa solsken på en stor äng <3 saknar dig så nå hemskt !! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3 nu längtar vi bara till vi får hem dig igen så vi kan göra en fin gravplats åt dig på gården , och den ska ligga för solen lyser som mest <3 för du älskar ju att ligga i solen <3


Ja ny vecka och nya tag imorgon .. Idag har vi fått tömt Englas rum för imorgon böir det bytt golv där ! Sen är det bara mitt sovrum och hallen som ska ha nytt golv Sen är äntligen golven klar .... Sen är det en himla massa små krafs kvar så som nya dörrar till alla rum , dörrposter , kakel i köket , eluttag till diskmaskin , alla inne lister i varenda rum .. Ja som ni hör känns som en hel evighet kvar !! Håll ut Linda håll ut !! Skönt att äntligen ha fått tillbaka luckorna i köket .. Men handtagen till alla luckor skulle komma om någon v !?! Ā ja , blir nog bra tillslut .. Nu ska jag försöka sova ! Hörs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Lämna gärna ett tassavtryck efter du besökt min blogg :) 


Ovido - Quiz & Flashcards